Achiziții

Concurs pentru contractarea unui/unei expert/experte pentru elaborarea documentației relevante în vederea bunei organizări și funcționări a Serviciului social de plasament pentru persoane vârstnice

AO ”Clinica Juridica Bălți” anunță concurs pentru contractarea unui/unei expert/experte pentru elaborarea documentației relevante în vederea bunei organizări și funcționări a Serviciului social de plasament pentru persoane vârstnice.

AO ”Clinica Juridica Bălți”, organizație necomercială, apolitică, în cadrul proiectului: „Dreptul la o bătrânețe decentă în condiții de trai mai bune”, finanțat de Uniunea Europeană în cadrul proiectului „Parteneriate locale pentru eficiența energetică în servicii sociale”, cofinanțat și implementat de Fundația Soros Moldova, în parteneriat cu I.P. Keystone Moldova și AO Fondul de Inovații Sociale din Moldova, anunță concurs pentru contractarea unui/unei expert/experte pentru elaborarea documentației relevante în vederea bunei organizări și funcționări a Serviciului social de plasament pentru persoane vârstnice

Perioada de implementare a proiectului: aprilie 2025 – martie 2026

Obiectivul principal: Îmbunătățirea condițiilor de prestare a serviciului social pentru persoanele vârstnice și cu dizabilități aflate în Azilul „Sfântul Gheorghe” din satul Drăgănești, raionul Sîngerei, prin implementarea unor soluții de eficiență energetică.

Responsabilitățile expertului/expertei:

  • Elaborarea documentației relevante;
  • Analiza cadrului legal național privind organizarea şi funcționarea Serviciului social de plasament pentru persoane vârstnice și Standardele minime de calitate;
  • Evaluarea situației actuale privind documentația de prestare a Serviciului social;
  • Elaborarea politicilor și procedurilor interne privind prestarea Serviciului social de plasament pentru persoane vârstnice;
  • Asistență în implementarea măsurilor corective necesare pentru conformitate;
  • Implementarea recomandărilor rezultate din auditul social al Azilului pentru persoane în etate și cu dizabilități ”Sf. Gheorghe” din s. Drăgănești;

Livrabile așteptate 

  • Elaborarea: Regulamentului intern de organizare şi funcționare a Serviciului social de plasament pentru persoane vârstnice (actualul Azil pentru persoane în etate și cu dizabilități ”Sf. Gheorghe” din s. Drăgănești), în conformitate cu cadrul normativ în vigoare;
  • Elaborarea Manualului de proceduri interne ale Serviciului social de plasament pentru persoane vârstnice – actualul Azil pentru persoane în etate și cu dizabilități ” Sf. Gheorghe” din s. Drăgănești;
  • Elaborarea Planului de dezvoltare instituțională a actualului Azil pentru persoane în etate și cu dizabilități ”Sf. Gheorghe” din s. Drăgănești;
  • Elaborarea Raportului de evaluare a satisfacției beneficiarilor din cadrul Azilului pentru persoane în etate și cu dizabilități ”Sf. Gheorghe” din s. Drăgănești .

Termenii de referință (documentul îl puteți descărca aici):

Cerințe față de Expert/Expertă

  • Studii superioare relevante în domeniul protecției sociale, drept, administrație publică, economie;
  • Experiență de minimum 5 ani în domeniul protecției sociale;
  • Cunoașterea aprofundată a prevederilor Reformei sistemului de asistență socială „RESTART”;
  • Cunoașterea procedurilor de acreditare a prestatorilor de servicii sociale;
  • Familiarizarea cu legislația națională privind organizarea şi funcționarea Serviciului social de plasament pentru persoane vârstnice și Standardele minime de calitate;
  • Experiență în elaborarea și implementarea politicilor de protecție socială;
  • Abilități excelente de analiză și redactare de documente;
  • Capacitate de a lucra independent și de a furniza soluții practice și eficiente specific domeniului.

Modalitatea de aplicare

Persoanele interesate sunt invitate să transmită:

  • CV-ul actualizat, evidențiind experiența relevantă în domeniu;
  • Oferta financiară, ce va include și un plan de activitate, precum și perioada de implementare, elaborate conform Anexei.

Dosarele de concurs vor fi expediate la adresa de e-mail: tendercju@gmail.com  până la data de 3 iulie 2025, cu mențiunea „Pentru elaborarea documentației relevante – numele și prenumele dvs.”

Perioada de contractare: iulie – septembrie 2025

Expertul/experta va planifica și coordona toate activitățile cu coordonatorul proiectului „Dreptul la o bătrânețe decentă în condiții de trai mai bune”.

Criteriile de selecție

Expertul/experta va fi selectat/ă în baza următoarelor criterii:

  • Experiența relevantă în domeniu (60%);
  • Oferta financiară (40%).

*Doar candidații/tele preselectați vor fi contactați/te.